דואר זבל

לא ספאם!

הפרעה לשרתי ספאם:

* Greylisting
* Tar Pitting

האמנת דואר נשלח:

* האמנת דואר נשלח

כללי:

* יצירת קשר

ניתוח כתובת השולח:

* Sender ID
* Sender Policy Framework

זיהוי שרתי דואר זבל:

* Bounce Analysis
* Reverse DNS
* SMTP HELO
* רשימות שחורות

תוכנות סינון ספאם:

* מסנני ספאם

ניתוח תוכן ההודעה:

* טקסט
* כתובת דואר
* קוד HTML
* קישורים

תוכנות משלוח דואר:

* מערכות דיוור אלקטרוני

הגורם האנושי:

* תלונות משתמשים

אחד הכללים הבסיסיים ביותר בשיווק הוא שהעלות של השגת לקוח חדש היא תמיד גבוהה יותר מן העלות של שימור לקוח קיים. זו הסיבה מדוע עסקים רבים מקפידים כל כך על ביצוע דיוור אלקטרוני של ניוזלטר אל לקוחותיהם בצורה סדירה ? כך נשמר העסק בתודעת הלקוח לאורך זמן, ועם כל הפצת ניוזלטר גדל הסיכוי כי לקוח (או מתעניין) יבצע רכישה מחודשת של מוצר או שירות של העסק.

מאמצים רבים וזמן יקר מושקעים בכל ניוזלטר, וכל דואר אלקטרוני שנשלח אך לא מגיע ליעדו מהווה אבדן של משאבים אלו, או בצורה מעט יותר נקודתית ? הפסד ישיר של כסף לעסק. מחקרים מראים כי אחוז גדל והולך של מיילים נחסם בצורה זו או אחרת, ואינו מגיע ליעדו. ישנן סיבות רבות לאי הגעת הדיוור לכתובת המבוקשת, ובאתר זה ננסה לסייע לך להקטין עד כמה שניתן את ההסתברות כי מיילים הנשלחים על ידך לא יגיעו ליעדם.

סיבות לאי הגעת דואר אלקטרוני

כמויות הספאם האדירות המסתובבות ברשת גרמו לגורמים רבים בשרשרת המטפלת בדואר האלקטרוני לפנות אל מסנני ספאם מסוגים שונים על מנת להילחם בזרם הספאם המתגבר.

מקורות מידע מומלצים בתחום

כל הזכויות שמורות © 2012 לא דואר זבל!.